سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اولین پروژه های بزرگ برای کاهش CO2e در بلژیک و هند در دست اجرا ا

اولین پروژه های بزرگ برای کاهش CO2e در بلژیک و هند در دست اجرا است. پژوهشی با تمرکز بر فرآیند خنثی آب و هوا و نوآوری های فناوری.


هند، نوامبر 2019 - شرکت مواد شیمیایی تخصصی LANXESS خود را هدف بلندپروازانه حفاظت از آب و هوا قرار داده است. تا سال 2040، این گروه قصد دارد تا آب و هوای خنثی شود و انتشار گازهای گلخانه ای خود را از حدود 3.2 میلیون تن CO2e امروز حذف کند. تا سال 2030، LANXESS قصد دارد تا میزان انتشار گازهای گلخانه ای خود را 50 درصد در مقایسه با قیمت dop107bv سطح فعلی کاهش دهد و به حدود 1.6 میلیون تن CO2e برساند.


طبق توافق پاریس، جامعه جهانی تصمیم گرفت گرمایش زمین را به کمتر از دو درجه محدود کند. این امر مستلزم تلاش گسترده از سوی همه افراد درگیر است. با هدف ما برای دستیابی به بی طرفی آب و هوا تا سال 2040، ما مسئولیت خود را به عنوان یک شرکت شیمیایی تخصصی جهانی انجام می دهیم. ماتیاس زاخرت، رئیس هیئت مدیره LANXESS AG گفت: در عین حال، ما شریک پایدارتری برای مشتریان خود در آینده خواهیم بود. زاچرت همچنین بر صرفه جویی در هزینه های بلندمدت مرتبط مانیتور صنعتی hmi با استفاده کارآمدتر از منابع تاکید کرد تاچ پنل delta و گفت که "حفاظت از آب و هوا یک مورد تجاری است".


LANXESS یک رویکرد سه جانبه برای خنثی شدن کربن تا سال 2040 اتخاذ می کند:


راه اندازی پروژه های تاثیرگذار عمده برای حفاظت از آب و هوا

جداسازی انتشار و رشد، و

تقویت نوآوری های فرآیندی و فناوری.

LANXESS در حال تجدید نظر در بسیاری از فرآیندهای تولید فعلی خود است تا تا سال 2040 بی‌طرف شود. مانیتور صنعتی hmi سایر رویه ها ابتدا باید در مقیاس صنعتی توسعه یابند. بنابراین این گروه تحقیقات خود را بیشتر بر روی فرآیند خنثی آب و هوا و نوآوری های تکنولوژیکی متمرکز می کند.


LANXESS به توافق پاریس، به ویژه الزام آن برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای متعهد است. زاچرت معتقد است که صنعت و دولت هر دو در این زمینه مسئولیت مشترک دارند: «با ابتکار زیست محیطی خود، پیشنهادی به تاچ پنل delta سیاست گذاران ارائه می دهیم. با این وجود، تنها در صورتی می‌توانیم این کار را انجام دهیم که سیاست‌هایی اتخاذ شود قیمت dop107bv که شرایط مناسب را ایجاد کند.» زاخرت با نگاهی به روند قانونی فعلی برای تصویب بسته آب و هوای دولت آلمان گفت: «تعهد به حفاظت از محیط زیست نباید رقابت پذیری ما را به خطر بیندازد. دولت باید این را در هنگام طراحی مشخصات بسته اقلیمی خود در نظر داشته باشد.