سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نظارت بهینه فرآیندهای بیودارویی با سنسورهای رادار VEGAPULS.

نظارت بهینه فرآیندهای بیودارویی با سنسورهای رادار VEGAPULS.

نمایشگر خارجی و دیجیتال و واحد تنظیم

در صنعت داروسازی زیستی، فناوری یکبار مصرف یکی از پاسخ‌ها به تقاضا برای فرآیندهای تولید چابک‌تر است که چالش‌های نظارتی را نیز برآورده می‌کند. با حفظ بهداشت و بهینه سازی هزینه های فرآیند، تغییرات سریع و بدون درز محصول را امکان پذیر می کند. با این حال، به یک سیستم اندازه‌گیری سطح مناسب نیاز دارد که باید به اندازه سایر تجهیزات تولید یکبار مصرف انعطاف‌پذیر و کارآمد باشد: سنسورهای رادار 80 گیگاهرتز VEGAPULS 64 راه‌حل هستند.

 

مزایای یکبار مصرف چیست؟

در تولید یکبار مصرف مواد فعال و محصولات بیودارویی، کل زنجیره فرآیند از سیستم های استریل و یکبار مصرف تشکیل شده است. بنابراین این روش به طور کامل نیازهای روزافزون در مورد بهره وری، تمیزی و انعطاف پذیری سیستم های تولید را برآورده می کند. تجهیزات یکبار مصرف مزایای زیادی در فرآیندهای بیوتکنولوژیکی و همچنین در تولید داروهای استریل دارند. در مقایسه خازن با سیستم‌های فولادی ضد زنگ، هزینه‌های تمیز کردن بسیار کاهش می‌یابد، همانطور که کار مربوط به اعتبار سنجی تمیز کردن نیز کاهش می‌یابد. حذف CIP و تمیز کردن SIP باعث صرفه جویی در فضای تولید با ارزش می شود.

 

فرآیندهای یکبار مصرف می‌توانند با حذف کار راه‌اندازی سیستم و ایجاد امکان افزایش سریع‌تر، زمان ورود به بازار را بهبود بخشند. به طور خلاصه: این فناوری به تولید انعطاف‌پذیر و پاسخ منعطف به تقاضاهای بازار اجازه می‌دهد.

 

افزایش پذیرش توسط مقامات

کاربرد روزافزون یکبار مصرف دانش تخصصی را افزایش می دهد: الزاماتی که این روش تولید باید برآورده کند بهتر و بهتر درک می شود. استقبال مقامات و مشتریان نیز در حال افزایش است. با توجه به مزایای ذکر شده در بالا، این روش عملاً برای استفاده در تولید محصولات بسیار فعال از پیش تعیین شده است. این به این دلیل است که مهار و اتصال بین عایق ها و مخازن انواع خازن تحت فشار نقش اصلی را در اینجا بازی می کند. در واقع، رابط های بین فرآیند و مهار، به ویژه مناطق بحرانی هستند. اما در کاربردهای یکبار مصرف، این مشکل به راحتی حل می شود: برای هر دسته از یک سطح استریل جدید استفاده می شود - خطر آلودگی متقاطع را کاملاً از بین می برد.

 

نقش سنسورها در تولید یکبار مصرف

محصولات بیودارویی در دسته «ساده» قرار نمی‌گیرند، زیرا فهرست چالش‌های تولیدکنندگان طولانی است. همه مشکلات بزرگ و کوچک تنها در صورت استفاده از اجزای مناسب با موفقیت حل می شوند. این همچنین در مورد سنسورهایی که سطح و فشار را در طول فرآیند تولید کنترل می‌کنند و کیفیت و تکرارپذیری را تضمین می‌کنند، صدق می‌کند.

 

یک راکتور یکبار مصرف معمولاً از قبل استریل شده تحویل داده می شود، پس از آن نمی توان آن را باز کرد و باید در پایان فرآیند کاملاً دور ریخته شود. در حالی که سیستم‌های یکبار مصرف با استفاده بیشتر از آن‌ها پیچیده‌تر و پیچیده‌تر می‌شوند، هنوز اتفاق نظری در مورد اینکه کدام فناوری حسگر برای آنها بهترین است وجود ندارد - در واقع این موضوع بسیار مورد بحث باقی می‌ماند. اگرچه سیستم‌های اندازه‌گیری تهاجمی، چه به شکل اجزای داخلی یا پروب‌ها یا حسگرهای تعبیه‌شده، کاملاً قابل بحث نیستند، تشخیص سطح مداوم برای اطمینان از راندمان بالای فرآیند هنوز ضروری است.

 

چه چیزی باید در نظر گرفته شود؟ اساساً، الزامات مربوط به فناوری حسگر در اینجا فقط کمی با موارد مورد نیاز در برنامه های دارویی معمولی متفاوت است. مانند سایر بخش‌های فرآیند، تمرکز بر تمیزی و استریل بودن است. با این حال، الزامات گسترش یافته است تا شامل حساسیت بالاتر، رفتار پاسخ بهینه و محدوده تحمل باریک باشد. علاوه بر این، سنسورها در یک سیستم یکبار مصرف باید از نظر مکانیکی قوی بوده و با کمترین کالیبراسیون ممکن کار کنند. هرگونه تماس با محصولی که بتوان از آن اجتناب کرد، انطباق با تولید طبق GMP را افزایش می دهد. خطر آلودگی محصول را از طریق آلودگی متقاطع یا ساییدگی ذرات ناشی از مواد در تماس کاهش می دهد - و اعتبارسنجی ایمنی و قابلیت اطمینان سیستم را آسان تر می کند.

جزئیات

تراشه ESP32-C3 دارای عملکرد کم مصرف و عملکرد فرکانس رادیویی پیشرو در صنعت است و از پروتکل Wi-Fi IEEE802.11b/g/n و BLE 5.0 پشتیبانی می کند. این تراشه به یک پردازنده تک هسته ای 32 بیتی RISC-V با فرکانس کاری تا 160 مگاهرتز مجهز شده است. پشتیبانی از توسعه ثانویه بدون استفاده از سایر میکروکنترلرها یا پردازنده ها. این تراشه دارای 400 کیلوبایت SRAM داخلی، 384 کیلوبایت رام، 8 کیلوبایت RTC SRAM، فلش داخلی 4 مگابایتی نیز از فلش خارجی پشتیبانی می کند. این تراشه از انواع حالت‌های کاری کم مصرف پشتیبانی می‌کند که می‌تواند نیازهای مصرف انرژی را در سناریوهای مختلف برنامه برآورده کند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این تراشه مانند عملکرد دروازه‌ای ساعت دقیق، عملکرد تنظیم فرکانس ساعت ولتاژ دینامیکی و عملکرد قابل تنظیم توان خروجی RF می‌تواند بهترین تعادل بین فاصله ارتباطی، نرخ ارتباط و مصرف انرژی را به دست آورد.


ماژول ESP-C3-12F تعداد زیادی از رابط های جانبی از جمله UART، PWM، SPI، I²S، I²C، ADC، سنسور دما و حداکثر 15 GPIO را ارائه می دهد.


امکانات

پشتیبانی از Wi-Fi 802.11b/g/n، سرعت داده حالت 1T1R تا 150 مگابیت بر ثانیه

پشتیبانی از BLE5.0، بلوتوث کلاسیک را پشتیبانی نمی کند، پشتیبانی از نرخ: 125 کیلوبیت در ثانیه، 500 کیلوبیت در ثانیه، 1 مگابیت در ثانیه، 2 مگابیت در ثانیه

پردازنده تک هسته ای RISC-V 32 بیتی، فرکانس کلاک تا 160 مگاهرتز را پشتیبانی می کند، دارای 400 کیلوبایت SRAM، 384 کیلوبایت رام، 8 کیلوبایت RTC SRAM

پشتیبانی از رابط UART/PWM/GPIO/ADC/I²C/I²S، پشتیبانی از سنسور دما، شمارنده پالس

وبلاگ اتوماسیون صنعتی

برد توسعه دارای مهره های لامپ سه در یک RGB است که برای توسعه دوم مشتریان راحت است.

پشتیبانی از حالت های خواب متعدد، جریان خواب عمیق کمتر از 5 uA است

نرخ پورت سریال تا 5 مگابیت بر ثانیه

پشتیبانی از حالت STA/AP/STA+AP و حالت بیجا

پشتیبانی از Smart Config (APP)/AirKiss (WeChat) اندروید و iOS، پیکربندی شبکه با یک کلیک

پشتیبانی از ارتقاء محلی پورت سریال و ارتقاء سیستم عامل از راه دور (FOTA)

دستورات عمومی AT را می توان به سرعت مورد استفاده قرار داد

پشتیبانی از توسعه ثانویه، محیط توسعه یکپارچه ویندوز و لینوکس

درباره پیکربندی فلش ESP-C3-12F به طور پیش فرض از فلش داخلی 4 مگابایتی تراشه استفاده می کند و از نسخه فلش خارجی تراشه پشتیبانی می کند.