سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیای تکنولوژی

رئیس و مدیرعامل جهانی QuEST، توسط دانشگاه Old Dominion به تالار مشاهیر کارآفرینی استروم معرفی شد.

 

سنگاپور، 12 نوامبر 2019 - QuEST Global، یک شرکت جهانی مهندسی محصول و خدمات چرخه حیات، اعلام کرد که رئیس و مدیر عامل آن، آجیت پرابهو، به تالار مشاهیر کارآفرینی دانشگاه Old Dominion (ODU) Strome "کلاس 2019" معرفی شده است. . آجیت، یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه، طی مراسمی در نورفولک، ویرجینیا مورد تقدیر قرار گرفت. تاچ پنل delta او به  کاتالوگ dop107bv دلیل ایجاد تغییر در صنعت خدمات مهندسی با تأسیس QuEST Global و ایجاد یک شرکت مقیاس پذیر و پایدار در دو دهه گذشته مفتخر شد.

 

مرکز کارآفرینی استروم در ODU هر ساله مراسم معرفی تالار شهرت را برای قدردانی از کارآفرینان برجسته و برجسته برگزار می‌کند. این سنت که در سال 2014 آغاز شد، دستاوردهای مادام العمر در کارآفرینی را به رسمیت می شناسد. تا به حال، ODU دارای 11 نفر است که شامل فارغ التحصیلان ODU و کارآفرینان جامعه است که بر اساس سابقه کارآفرینی پایدار و مشارکت در جامعه انتخاب می شوند.

 

آجیت پرابهو کوئست گلوبال را در سال 1997 تأسیس کرد و طی 20 سال گذشته، این شرکت به 67 مرکز در 14 کشور با بیش از 12000 کارمند رشد کرده است و به مشتریان خود در توسعه محصولات بهتر، ایجاد بازارهای جدید و بهبود کارایی و کیفیت کمک کرده است. بر اساس اصول بنیانگذاران - آرزو، فروتنی و گرسنگی برای رشد - این شرکت با اشتیاق به مهندسی و ارزش های اصلی - تمرکز بر مشتری، صداقت و همکاری هدایت می شود.

 

نانسی گردن، معاون موقت مؤسسه نوآوری و کارآفرینی ODU و مدیر اجرایی مرکز کارآفرینی استروم ODU در این گردهمایی گفت: «تقویت اکوسیستم کارآفرینی یکی از جهت‌گیری‌های اصلی برنامه استراتژیک دانشگاه بوده است. تالار مشاهیر کارآفرینی استروم روشی است که ODU برای قدردانی و تجلیل از مشارکت‌های فارغ‌التحصیلان و کارآفرینان جامعه هر روز در دنیای اطراف ما انجام می‌دهند. کاتالوگ dop107bv پذیرفته شدگان تاچ پنل delta ما در کارهایی که به صورت حرفه ای انجام داده اند شگفت انگیز هستند و دارای سوابق جبران مستمر شخصی به دانشگاه و جامعه هستند."

 

آجیت پرابهو در این مراسم گفت: "من از دریافت این تقدیر از دانشگاه Old Dominion هیجان زده هستم. ما به عنوان مهندسان، نقش عظیمی برای بهبود نحوه زندگی، سفر و تعامل مردم با یکدیگر در دهه های آینده داریم. با پیشرفتی که در محاسبات، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و یادگیری ماشینی رخ می‌دهد، فرصت‌ها نامحدود است. مهندسان با تلفیق مهارت های مهندسی و اخلاق کارآفرینی فرصت فوق العاده ای برای ارتقای زندگی انسان و ایجاد شرکت های موفق و ایجاد شغل دارند. در QuEST Global، هدف من این است تاچ پنل delta که یک شرکت مهندسی در کلاس جهانی بسازم تا به بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده فناوری پیشرفته کمک کند تا محصولاتی در کلاس جهانی ایجاد کنند تا جامعه‌ای را که در آن زندگی می‌کنیم، ارتقا دهند.»

 

*تصاویر و مطالب توسط نویسندگان ارائه شده است. IED Communications Ltd OR Industrial Automation Magazine مسئولیتی در قبال مسائل مربوط به حق چاپ ناشی از استفاده ندارد.

دریافت و نمایش مکان با استفاده از Raspberry Pi

به روز رسانی LoRa GPS Tracker

به روز رسانی LoRa GPS Tracker

مقاله «LoRa GPS Tracker» که در نسخه 6/2020 Elektor ارائه شده است، نحوه جمع‌آوری داده‌های ردیابی را از سرور TTN با استفاده از Node-RED و سپس تجسم آن را بر روی نقشه شرح می‌دهد. در اصل، این باید نه تنها با رایانه شخصی، بلکه با Raspberry Pi نیز کار کند. در واقع این ممکن است، اما یک یا دو مانع وجود دارد که باید بر آنها غلبه کرد. یکی از خوانندگان ما راه حل خوبی پیدا کرد و توضیح می دهد که چگونه جریان Node-RED را به کامپیوتر تک بردی منتقل کرده است.